24 Kasım 2009 Salı

:))))

wuuwuaaw blog"uma yeni ama gzll birşeyler olmus ..blog"umun yenii halini ben cok beyendım sizde beyendiniz mi hatta eskisinden daha gzl de olmus diyebilirim hanii. bu sefer size elmalıdan degil antalyadan yazıyorum yarın aksam da bursa"ya gidiyorum. buaralar cok mu geziyormuyum ne? :))
aman bır daha mı gelecegim dünya ya gez dolaş keyfine bak yoksa cekilmez bu dünya dimi :))
sakın neseli filan sanmayın acayip stres içindeyim ve canımda sıkkın bıraz kafa dagitayım diye ugrasıp duruyorum ama nafilee hazır vizeleride vermişken daha ne diyorsunuz dimii? ne bileyim pek keyfım yok gibi işte .... ayhh ayhhh böyle işte bende degişen birsey yok böyle elmalı antalya arasında mekik dokuyorum. Aslında bu yolculugumuz bile neşeli oluyor koştura koştura antalya'ya kostura kostura da elmalı'ya gidiyoruzz. hele ev arkadaslarım var ki görmeyin biiri 12 yıllık digeri 9 yıllkı. 9 yıllık arkadasım her ne kadar bizi delirtsede gecinip gidiyoruzz. gecinmek zorundayız desem daha dogru olur sankii :D sagolsun arada beni bana bi delirtiyor da. :D
vize dönemlerinden bahsedeyim size ders calişmak dışında nerdeyse herseyi yapıyorduk okey oynamaktan okulda kalmaya , müzik acıp dans etmeye kadar ilerleyebiliyordu ( anti parantez içinde fundam da izledi videoları diyim de ben biliyorum ben gördüm diye söylenmesine iizn vermeyeyim :D ) ne yapalım canımız sıkılıyor ve kendımıze eglence arıyoruz yapıoruz da sıradan kötü gecen gunlerımızde olmuyorda deil yanii neyse benden bu kadarlık olsun baya basınızı şişirdim mi nee aaman idare ediverin sanki her zamn yazıyorum olsun okadar da dimi :) heheh hade ben kactimm ....

5 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

:)))) ay çok güldüm hata veriyordu bende değiştirdim.gez bakalım gez.ufuk diyor ya bak demedi deme bu 2yıl olur 4 yıl:)))

meraklı minik dedi ki...

çekilmez bu hayat haklısın gez toz ama desleride ihmal etme:))
sevgiler

siyah inci dedi ki...

eski halinden güzel olmuş..sınav stresi off öğrenci hallerim geldi aklıma yaa.fazla dağıtmayında:))

ser@p neb@h@t dedi ki...

ben beyenmedim dermişim.yok güzel olmuş.hayatın bi dengesi yok zaten be güzelim..yeri gelecek gülecek yeri gelecek ağlayacaksın herşey zamanında güzel..daha sonra imkan ve fırsat bulamıyorsun. onun için sıkma kendini bırak akışına

haylaz peri dedi ki...

herkese tşk ediyorum ama ufukk abıye söyle cok söylenmesin bir seyii cok söylersen gercek olurmus ya o misall