9 Ekim 2009 Cuma

haydi gezelim











fotograflarmı karıstırırken handa cekilmiş fotolarımı buldum sizlerede paylaşayım dedim...
cok eski olmasada yeni sayılır en azından yaza girmeden kıs bıtmeden cekilmiş fotograflar.
 neden buradayım ve niye cevremde kimsecikler yok ondan bahsedeyim size.
benim abim 2 yılldr KIBRISta yasıyordu busene izine geldikten sonra bir daha gitmedi
malum ekonomik kriz söz konusuydu.
neysee benim abimde turkıye'ye dönüş yapınca kendince birseyler yapmaya karar verdi ve arkadasıyla turistik bir handa küçük bir yer kiralayıp elinden geleni yapacaktı ama olmadı.
burası antalya sınırları ıcınde side"ye cok yakın yol üstünde sirincecik bir yer.


 abimler orada anlaşmaya calişirken bende küçük bir gezintiye cıktım anlayacaginizz.ve buldugum her yere gidip foto cektiriyordum bunlar sadece bir kacı.HATTA o gunle ilgili bi anım geldii aklıma hemencecik paylasayım size. resimler arasında buyk bır kapının önünde cekillmiş bir resim var ben o kapının öünde tam 3 tane foto cektirdim.birincisi uzaktan 2.si biraz daha yakın 3.sü de yaslanayım dedim baktım kapı az acık giib tam sessizce kafamı üzatıp bakıyordum ki kapı bırden acıldı ve bırı karsima dikildi ama ikimizde o kdr sessiz davrandıkki karşimiza biri cıkacagini düşünmüyorduk tabii ben onu görünce cıglıgı bastım oda beni ve meshur cıglıgımı duyunca göklere zıpladı.
bu arada resimlerimi ceken Gökhan da olaya tanık oldugu icin gülmekten yerlerde..ben sana her delige girme demiyormuyum diye klasık yormunuda yapmadıda degil hanii.ama olsun oda bana gzl bi anı oldu iştee








10 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

hadi ilk yorumu ben yapayım bak hazır nazır vede atikim hehehe bizsiz gezdin heppp kıskanmadık deiill yaneeeyazdık karakaplı deftere aama ben o defteri kaybettim :))))

ser@p neb@h@t dedi ki...

kriz kimleri etkilemediki buna ragmen hala ve hala allah razı olsun diyorlar yaa öldüresim geliyor şeytan diyor alayını çak kibriti yakk güzel yermişş sayende gezmiş kadar oluyorum

sudenaz dedi ki...

çok ıssız bu handa kimseler yokmu??
abin içinde hayırlısı ne ise o olmuştur canım

siyah inci dedi ki...

gençliğinin ve yaşının tadını çıkar yaş ilerledikçe inan istesende yapamıyorsun

Emrah Ateş dedi ki...

konuyla alakasız olcak ama demeden edemicem

Sen bayağı güzel kızmışsın yahu :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım resimler çok güzel!abine ve sana bol şanslar.
Sevgiler...

haylaz peri dedi ki...

ama kuss o gunlerımıı sormaa resimde gördügün o kişi 4 saat uyumus ve sabahn köründe hana gitmiş vaziyette..
yanlız koyboy sana hak vermemk elde deil tskler...
sudenazcım han daha sezona girmedigi için sadece calişanlar var onlarda bır elin parmak sayısını gecmiyordu ve sabahın körü oldugu için resmen kimsecikler yoktu...
siyah incii,emrah ve sanslı cok cok teskr ediyorum ..

Gülen Tezer dedi ki...

Haylaz peri kızı;
Emrah'a katılmakla birlikte içimdeki yolculuk'un zuzusunu tanıma mutluluğumu söylemek istiyorum.
Kapı aralığında burun buruna geldiğin kişi kimdi? Abinin durumu nedir?
Öğrenmesem olmaz biliyor musun :P
Han çok güzel, sen daha güzel..
Sevgimle cici kız :)

haylaz peri dedi ki...

gulencım evet fundanın zuzusuyumm emrahla aynı dusunceyı paylastıgınn ıcın cokk tsk ederr.burun buruna geldigim kişiyi bende tanımıyor ve kim oldugunu bilmiorum artı abım otelde teknık elemam bunlar yetrli ise hann gercektenn cok gzlll bi yerdii

Unknown dedi ki...

antalya başlıbaşına güzel cennet...
ben patara ya gelmiştim tatil için çok güzel bir yerdi aklım kaldı..büyülendim sanki artık her yıl nereye gitsek tatile demeyeceğiz